Wednesday, December 16, 2009

aku perlu kamu aku juga sgt perlukanmu..!

assalamualaikum... ehem2..aku harap korang faham..citer nie. kalau xfhm buat2 fhm jela eh.. hmm..sedaynyer.. sgt2 borink.. plan nk gi holiday un.. dah jd cmne tah.. tah p..tah pun tidakk..

aduhai..handphone2.. knp kau perlu rosak ea?? di saat2 aku memerlukanmu...
kau lah.yg slaloo temani aku.. kau tawu x cuti ni jelah aku dpt tgk kau pun. next year aku da ada pakwe baru.. haa..kau jeles eh?? np kau xrosak taun depan jer?? kan senang..

aku xyh da tgk kau.. haha.. aku tawu.. kau sajer an..nk wat cmnie.. meluat r aku kt kau.. ala..pe2 pun aku still syg k jugak.. tp next year aku kna r.syg lbh dt pakwe baru aku tue..

ye laa..kau kena r fhm.. aku kna syg kt dia.. bwu r dia tolong aku..

hmm..kau syg aku x?? aku tawu..kau sayang.. so cpt2laa.. sembuh taw.. sbb aku xbley hidup tnpa kamo..!!! huhuahua.. nnti aku cri yg bawu..bwu kau rasa.. haa... tawu xper..nseb bek aku nie.. berperikemanusiaan..
kembalilah kepada dirimu yg asal..!!!come back to me dear..wawawa(dasar aku nie gilew)

xknla kau jeles dgn dia nie kot??aku mmgla kena slaloo tgk dia nih..kalau x..hampeh..la aku..aku hrp kau faham..yer.korang dua sama2 comel dun worrry..haha.


p/s:cerita mengenai sebuah handphone..yg nk rosak.dgn pmr..hehe.. pengarang citer nie..mmg gilew..huahua. sbb pengarangnyer tue aku lah..hahaha.xdew kena mengena dgn yg idop atau yg sudah tiada..
tima kasih..anyway..cita ni sedikit merapu okay..

0 comments: