Saturday, March 27, 2010

kelas aku menang..???

hello..?!!
wassup2..!!

hai..!!
hah..!!

korang tawu x..
pada hari sabtu hari itu..

sekolah ada mengadakan muhadhorOH..

or lebih dikenali dgn pertandgn mencungkil bakat terpendam gitu..
huhu.

n then..
setiap tingkatan ada kategori2.
pertandingan.

macam fom3..
kena buad pentomen..
bagi setiap class..

so class aku un turut seta.
mean owg dlm kelas tuh..
hihihi..

tapa la an..
kami2..
nie..

mmg xtaw nk buad apa...
pada mulanya then..
pikir2..
dptla idea..

kami suma berlatih cen2..
jer..
huahua..

tp nseb bek saringan layak ke finale..
nseb jer kot an..?


pas2 kami ni kena r
buad pentomen kat dewan..
y segak itu..

hahaha..

yg lawaknya..
aku kena baca syair..
huhu./

cam xcaya an.?
suara cam katak nih kena bca syair..
nseb xhujan..
huhu

tapa la..
km pun buadla
persembahan dgn sungguh2 nya.
walaupun ada cket ketengangan yg berlaku antara tut..dan tut..

itu tidak melmhkn semangt kami nih..


aceh..

sewaktu nak akhir persembahan tuh..

taw x apa berlAKU..??

kawan aku..
muthiah dia pengsan..
suma panic..!!
terutamanya aku..


nseb da nak hbs..
pas2 kitorang pun pandai2 la cover..

can u guys imagine rebah ats pentas.?
so kesian..
nseb owg xperasan..

n then dia diusung kuar dri dewan..
dia mmg xberapa sihAT sgt..

aduhai..

hah..!
at last keputusan yg dinantikan..

akhirnya ..
cam xcaya ja..

class aku JUARA..!!

YAHOO.!!
alhamdulillah...


saia sungguh puas..
walaupun agak keletihan.
sebenarnya..
tp happy..sgt..

maybe thun depan xbleyh masok dah..
huhu..

hnya owg tertentu jer bisa faham..hahaha

xper ar kan..
aku sgt21 bersyukur ke hadrat illahi..

however..

apa yg penting..??!!!

KERJASAMA..!!


0 comments: