Tuesday, March 23, 2010

memori yg tidak mungkin aku lupakan..

assalamualaikum..

i wanna share with all of u.

a sad story..

pada tanggal 22 mac 2006
aku telah kehilangan seseorang yg aku sgt sayangi..

peristiwa tue berlaku depan mata aku..
aku mmg xbleyh nk caya..??

owg yg aku syg telah tgglkn aku untk selamanya..?
yg selama ini menjaga aku..?
tidak kira penat atau letih.??

sentiasa sabar dgn kerenah aku.??
kemahuan aku..??

kau telah tinggalkan aku..??
sampai hati kau tinggalkan aku sendiri..??

saat aku masih perlukanmu disisi aku..??
aku xbleyh hidup tanpa kamu..!!

aku byk menyakitkan hati mu..

tapi..

kau xpernah memarahi aku..
kau tetap menyanyagi aku..
kau tetap sabar dgn aku..
kau curahkan kasih sayangmu kpd ku..

kau sgt baik..!

aku masih ingat ketika kau tengah menahan kesakitan..
terpaksa minum pelbagai ubat2 ubatan..
terpaksa berjuang demi untk keluarga mu.

aku ingat semua itu..
dan saat kau
hanya mampu terbaring di atas katil..

dan saat kau terakhir kali menatap wajahku..
dan kau pergi meninggalkan aku dan semua yang menyayangimu...


aku tidak dapat lupakan kenangan kita bersama...

memori2 indah..
dan kini hanya tinggal kenangan..

WAN....
namamu akn sentiasa segar dlm ingatanku..
engkaulah insan yg aku kagumi..
kau lah segalanya buatku..

AL FATIHAH....

0 comments: